R2M Kohderyhmän tavoittaminen
Tavoitteena kasvattaa nykyisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä nykyisille kohderyhmille
Keskiössä: Markkinoinnin osumatarkkuus ja tehokkuus
Keskiössä:
Uuden ratkaisun luominen ja testaaminen markkinoilla
Tavoitteena kasvattaa nykyisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä nykyisille kohderyhmille
Keskiössä: Markkinoinnin osumatarkkuus ja tehokkuus
Keskiössä:
Uuden ratkaisun luominen ja testaaminen markkinoilla
Uuden ratkaisun määrittäminen
Tavoitteena suunnata uusia tuotteita ja palveluita uusille markkinoille
Keskiössä:
Uuden ratkaisun luominen ja testaaminen markkinoilla
Tavoitteena kehittää uusia tuotteita ja palveluita nykyisille markkinoille
Keskiössä: Yrityksen tarjooman ja brändin päivittäminen
Tavoitteena suunnata nykyisillä tuotteilla ja palveluilla uuteen kohderyhmään
Keskiössä: Kohderyhmän tarpeiden, toiveiden ja käyttäytymisen ymmärtäminen
This is a final report of DEX Skills project contains different aspects of digital employee experiences. It covers organisational and personal viewpoints as well as digital skills needed in everyday work life. Also, it tackles digital technologies relevant now and in the near future. Through this report, we aim to support the development of softer digital skills relevant for all knowledge workers.
Digimagia-hankkeen webinaarissa keskustellaan verkkokauppojen rakentamisesta ja ylläpidosta sekä maksupalveluiden mahdollisuuksista. Esille nostetaan verkkokauppapalvelu Vilkas ja maksupalvelu MobilePay.
Puhujat: Joel Lappalainen, MobilePay ja Markus Lehtinen, Vilkas Oy.
Videosarja on tuotettu osana ESR-rahoitteista Digimagia-hanketta.
Digimagia-hankkeen webinaarissa keskustellaan yhteiskehittämisen teknologioista ja työkaluista. Esille nostetaan Howspace, Slack ja Miro Board. Puhujat: Vaasan ammattikorkeakoulun osa-aikainen luennoitsija, Kenneth Norrgård, pelialan sarjayrittäjä, toimitusjohtaja ja osakkeenomistaja Miikka Lyytikäinen ja Vaasan ammattikorkeakoulun Muotoilukeskus Muovan kehittämispäällikkö, Miia Lammi.
Videosarja on tuotettu osana ESR-rahoitteista Digimagia-hanketta.
Digimagia-hankkeen webinaarissa esitellään pelillistämisen eri keinoja, joita yrittäjä voi hyödyntää omassa toiminnassaan. Puhuja: pelialan ammattilainen, pelitaiteen läänintaiteilija 2019-2023, tuottaja, ohjelmoija, yrittäjä, kirjailija, tutkija ja kuraattori, Jaakko Kemppainen.
Videosarja on tuotettu osana ESR-rahoitteista Digimagia-hanketta.
Digimagia-hankkeen webinaarissa avataan digitaalisia alustoja ja niiden mahdollisuuksia luoville yrittäjille. Tarkastelussa Discord ja ThingLink. Puhujat: Kayak Gamesin ja Rus0 Gamesin perustaja ja Black Smoke Studion tuotepäällikkö, Sako Salovaara ja Platonic Partneshipin perustaja ja toimitusjohtaja, Jussi Loukiainen.
Videosarja on tuotettu osana ESR-rahoitteista Digimagia-hanketta.
VAMKin Muotoilukeskus Muova © 2021