Archives: Julkaisut

R2M Kohderyhmän tavoittaminen

Tavoitteena kasvattaa nykyisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä nykyisille kohderyhmille ​

Keskiössä:​ Markkinoinnin osumatarkkuus ja tehokkuus​

Keskiössä:
Uuden ratkaisun luominen ja testaaminen markkinoilla​

Katso julkaisu
DIGITAL RELUCTANT PERSON IN DIGITAL WORK

Understanding and developing digital employee experiences

This is a final report of DEX Skills project contains different aspects of digital employee experiences. It covers organisational and personal viewpoints as well as digital skills needed in everyday work life. Also, it tackles digital technologies relevant now and in the near future. Through this report, we aim to support the development of softer digital skills relevant for all knowledge workers.

Katso julkaisu

KIITO-työkalu – Vinkkejä mikro- ja pk-yritysten innovaatiopolulle

Ketterää markkinalähtöistä kehittämistä

Tämä opas sisältää React2Market-hankkeessa kehitetyn KIITO-työkalun, joka tukee yritysten arkipäivän innovaatiotoimintaa ja antaa eväitä toimia nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. KIITO-työkalu tarjoaa käytännönläheisiä ja helposti sovellettavia vinkkejä ketterään ja markkinalähtöiseen kehittämiseen. KIITO-työkalu ohjaa yrityksiä toimintaympäristön muutosten tunnistamisessa, markkinaymmärryksen luomisessa, tiedon soveltamisessa innovaatiotoiminnassa, ratkaisujen testaamisessa ja viestinnässä markkinoilla. Työkalun avulla yritykset voivat rakentaa oman oppimispolkunsa, joka koostuu nopeista, osana yrityksen päivittäistä toimintaa toteutettavista oppimispyrähdyksistä.

Katso julkaisu